PostNord Strålfors hyödyntää Analysaattoria myynnissä
Analysaattori on erinomainen työkalu uusien yrityksien prospektointiin ja yrityksien tarkastamiseen. PostNord Strålfors hyödyntää Analysaattoria myynnin tehostamiseen ja ovat olleet tyytyväisiä erityisesti datan laatuun.
PostNord Strålfors on yksi Suomen ja pohjoismaiden suurimpia asiaviestinnän välittäjiä, mikä tarkoittaa esimerkiksi laskujen välittämistä B2B ja B2C ympäristössä. He kehittävät ja tarjoavat viestintäratkaisuja, joiden avulla yritykset voivat luoda tiiviimpiä asiakassuhteita asiakkaisiinsa ja yhteistyökumppaneihinsa. Analysaattoria PostNord Strålfors käyttää erityisesti uusasiakashankinnan avuksi.
"Käytämme Analysaattoria ennen tapaamista, kun tutkimme asiakkuuksia ja yrityksiä, toimialasegmentointiin ja ulkopuolisen puhelinpalvelufirman tietojen validointi vaiheessa", kertoo PostNord Strålforsin Manager of Partnerships & New Sale Jukka Leivonen
Analysaattori mahdollistaa uusien segmenttien ja soittolistojen muodostamisen oman kriteeristön pohjalta. Tämä mahdollistaa mahdollisimman laadukkaiden listojen luomisen myyntiin, jolloin hukkakontaktien määrä vähenee.
"Ulkoinen puhelinpalvelufirma on ollut todella tyytyväinen Alman datan laatuun" kertoo Leivonen
Analysaattorin yksi valteista onkin datan laatu. Dataa kerätään luotettavista lähteistä eikä kaikkea netistä löytyvää dataa oteta palveluun, jotta datan laatu ei kärsisi.
Analysaattorissa parhaimmat ominaisuudet on, että tiedot ovat valideja ja oikeellisia. Lisäksi kun tekee toimialaryhmän, näkee muutokset ja tiedot todella nopeasti", sanoo Leivonen.
Osaa datasta kerätään myös soittotiimin toimesta, jos tietoa on hankala löytää eri lähteistä. Yksi tällaisista tiedoista on päättäjädata, johon keräämme mm. yhteystiedot ja vastuualueet.
Leivonen kertoo, että "Analysaattorista saatavilla tiedoilla nopeutetaan sitä, että löydetään oikeat henkilöt yrityksestä ja myös niiden yhteystiedot."
Analysaattoriin päivitetään automaattisesti kaikki lähteistä tuleva tieto automaattisesti. Tämä takaa sen, että tuorein tieto on aina käytettävissä.
"Kun on käyttänyt useita palveluita, tässä on tuoreimmat tiedot", päättää Leivonen.